رزومه

آرمان

آگهی استخدام پیمانی (ویژه کارکنان قراردادی شاغل در سازمان امور مالیاتی کشور)

دسته ها: استخدام برنامه نویس استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام مهندس کامپیوتر استخدام بهبهان استخدام شهرستان استخدام آبادان استخدام حسابدار،کمک حسابدار و حسابرس استخدام مسجد سلیمان استخدام فنی و مهندسی استخدام ماهشهر استخدام آغاجاری استخدام بندر امام خمینی

آگهی استخدام پیمانی (ویژه کارکنان قراردادی شاغل در سازمان امور مالیاتی کشور)

کارکنان قراردادی توجه نمایند:
قبل از شروع ثبت نام، متن آگهی استخدامی را از قسمت ذیل دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق و کامل آن و در صورت اطمینان از واجد شرایط بودن به لحاظ وجود سهمیه استخدامی، انطباق رشته و مدرک تحصیلی و سایر مفاد مندرج در آگهی نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید. ضمنا مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخه ۹۶/۷/۲۹ لغایت روز شنبه مورخه ۹۶/۸/۶ می باشد.
بدیهی است مدارک افراد پس از اعلام نتیجه آزمون بررسی و کنترل خواهد شد و در صورت داشتن هرگونه مغایرت با مفاد آگهی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهند شد.

« آگهي استخدام پيماني »

سازمان امور مالياتي كشور از محل مجوز استخدامي شماره ۱۷۵۶۳۴/ت ۴۸۵۲۱ ه مورخ ۱۳۹۱/۹/۸ هیات وزیران و موافقت شماره ۱۳۱۰۵۲۳ مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۰  سازمان اداري و استخدامي كشور و به استناد تبصره ذيل  ماده ( ۲۴ ) قانون ماليات بر ارزش افزوده و در اجراي ماده ( ۹) ضوابط اجرايي قانون بودجه سال ۱۳۹۶ كل كشور تعداد ۵۰۰ نفر از بين نيروهاي قراردادي واجد شرايط شاغل در واحدهاي سازماني تابعه سازمان امور مالياتي كشور از طريق برگزاري امتحان كتبي عمومي، تخصصي و طي مراحل گزينش به صورت پيماني در مشاغل حسابرس مالياتي (كارشناس مالياتي)، كمك حسابرس مالياتي (كاردان مالياتي)، كارشناس امور اداري، كارشناس روابط عمومي، كارشناس حقوق، كارشناس فناوري اطلاعات (كارشناس امور سخت افزار رايانه، كارشناس شبكه،برنامه نويس سيستم و تحليلگر سيستم) استخدام مي نمايد.

شرايط عمومي استخدام:
– داشتن تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران.
– تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي.
– التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
– داشتن كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت (ويژه آقايان).
– عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر.
– نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر.
– دارا بودن توانايي جسمي و رواني متناسب با رشته شغلي مورد تقاضا.
– نداشتن منع استخدام در دستگاههاي دولتي به موجب آراء مراجع قانوني.
– داوطلبين استخدام در زمان ثبت نام نبايد از مستخدمين رسمي، ثابت و پيماني يا بازخريد دستگاههاي
دولتي باشند.
تذكر: ملاك عمل براي محاسبه تاريخ گواهي فراغت از تحصيل، معافيت دائم و پايان خدمت نظام وظيفه داوطلبان روز برگزاري آزمون مي باشد.

پرداخت وجه ثبت نام:
– ثبت نام به صورت اينترنتي از روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ لغایت روز شنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ انجام خواهد پذيرفت. متقاضيان واجد شرايط مي بايست براي واريز هزينه ثبت نام به مبلغ ۱۹۲۰۰۰ (يكصد و نود دو هزار) به سایت www.intamedia.ir مراجعه و نسبت به پرداخت اين مبلغ به صورت الكترونيكي و با كارتهاي بانكي متصل به شبكه شتاب كه رمز دوم آن فعال م يباشد، در اين آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تكميل نمايند.
– لازم به توضيح است مدت زمان تعيين شده تمديد نميگردد و متقاضيان بايد در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موكول نمودن آن به روزهاي پاياني خودداري نمايند.
– متقاضيان شركت در آزمون بايد پس از پايان ثبت نام كد رهگيري خود را يادداشت نموده و تا پايان مراحل استخدام نزد خود نگهداري نمايند. ضمناً ورود مجدد به سايت و دريافت كارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتيجه آزمون فقط با استفاده از كد رهگيري امكان پذير خواهد بود.
– به ثبت نام هاي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي گردد.
– ثبت نام در آزمون استخدامي به منزله ايجاد تعهد استخدامي براي دستگاه نمي باشد.

مدارك لازم براي ثبت نام:
-۱ تكميل فرم ثبت نام اينترنتي.
-۲ فايل عكس اسكن شده.
داوطلب مي بايست يك قطعه عكس پرسنلي خود را با مشخصات زير، اسكن نموده و فايل آن را براي ارسال از طريق برنامه ثبت نام اينترنتي آماده نمايد:
– عکس ۴*۳ كه در سال جاري گرفته شده باشد. (عكس تمام رخ)
– عكس اسكن شده فقط با فرمت JPGباشد
– اندازه عكس اسكن شده بايد حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد
– تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
– حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از ۷۰ كيلو بايت بيشتر باشد.
– حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
– حتي الامكان عكس رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.

تبصره ۱: اسكن عكس از روي كارت هاي شناسايي (كارت ملي، شناسنامه و …) قابل قبول نمي باشد و داوطلبان لازم است از اصل عكس و مطابق با توضيحات فوق، اقدام به اسكن نمايند.
تبصره ۲: عكس خواهران بايد با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳: در صورت ارسال عكس غيرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب مي گردد.
تذكر مهم: با توجه به مشكلات احتمالي درخصوص اشتباه در ارسال عكس، تاكيد ميگردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

مدارك مورد نياز ثبت نام كه مي بايست از طريق اينترنت ثبت و بصورت الكترونيكي ارسال گردد:
۱- عکس ۴*۳ جديد، با توجه به توضيحات فوق الذكر.
۲ – تصوير آخرين مدرك تحصيلي مرتبط با شغل انتخابي متقاضي، با فرمت  JPG
۳- تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت قانوني دائم ( براي آقايان )، با فرمت  JPG
۴ – مدارك دال بر ايثارگري و معلولين عادي حسب مورد از مرجع ذيربط، با فرمت  JPG
۵ – تصوير آخرين قرارداد براي كليه متقاضيان، با فرمت JPG

زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت كارت شركت در آزمون:
كارت شركت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۹  در سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني  www.sanjesh.org  قابل دسترسي و پرينت خواهد بود. زمان برگزاري آزمون روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ و مكان برگزاري آن بصورت متمركز در تهران مي باشد.
لازم به ذكر است صدور كارت شركت در آزمون به منزله تاييد اطلاعات ارسالي از سوي داوطلبان نبوده و مدارك داوطلبان پس از اجراي آزمون توسط سازمان بررسي خواهد شد و در صورت مغايرت مدارك داوطلبين با شرايط آگهي استخدامي از ادامه روند استخدامي منع خواهند شد.

مواد آزمون عبارتند از:
به هر يك از داوطلبان، يك دفترچه سوال عمومي (هركدام با ضريب ۱) و يك دفترچه سوال اختصاصي (هركدام با ضريب ۲) داده خواهد شد.

كليه دروس امتحان عمومي و اختصاصي به صورت چهار گزينه اي طراحي خواهد شد و آزمون داراي نمره منفي
مي باشد.
الف – مواد امتحان عمومي به شرح زير تعيين مي شود:
-۱ فناوري اطلاعات ( ۴ مهارت : WORD – EXCEL – POWERPOINT – INTERNET
-۲ زبان و ادبيات فارسي
-۳ معارف اسلامي
-۴ زبان انگليسي – عمومي
-۵ هوش و توانمنديهاي عمومي
اقليت هاي ديني از پاسخگويي به سوالات معارف اسلامي معاف مي باشند و امتياز آن در ساير سوال هاي امتحان عمومي توزيع خواهد شد.

ب – مواد امتحان تخصصي:
مواد امتحان تخصصي براي هر يك از شغل هاي مندرج در آگهي ( جدول شماره ۱ ) مشخص شده است.
تعيين حدنصاب:
شرط اوليه انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفي به گزينش، كسب حدنصاب لازم در آزمون كتبي مطابق شرايط ذيل مي باشد:
‐ براي تعيين حدنصاب در آزمون ، پنجاه درصد ( ۵۰ %) مجموع بالاترين نمره مكتسبه در آزمون در هر شغل با احتساب چهل درصد ( ۴۰ %) نمره عمومي و شصت درصد ( ۶۰ %) نمره تخصصي محاسبه و مبناي ساير مراحل انتخاب داوطلبان قرار مي گيرد.
– انتخاب افراد براساس نمره كل اوليه آنان با وزن چهل درصد ( ۴۰ %) براي حيطه عمومي و شصت درصد ( %۶۰ ) براي حيطه تخصصي به تعداد مورد نياز در هر شغل و محل مورد تقاضا صورت مي پذيرد.
تذكر مهم: داوطلبان صرفاً در صورتي مي توانند در اين آزمون ثبت نام نمايند كه مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي و گرايش تحصيلي آنها با مقطع و عنوان رشته و گرايش تحصيلي ذكر شده در جدول شرايط احراز تحصيلي مشاغل (جدول شماره ۲) مطابقت داشته باشد.

امتيازات و سهميه هاي قانوني:
۱- نظر به اينكه قبلاً سهميه هاي ۲۵ % و ۵% ايثارگران و ۳% معلولين از محل مجوز شماره ۱۷۵۶۳۴ / ت ۴۸۵۲۱ ه مورخ ۱۳۹۱/۹/۸ در آزمون هاي استخدامي قبلي ( سال هاي ۹۱ ،۹۴ و ۹۵) لحاظ گردیده است، لذا شركت كنندگان واجد شرايط ايثارگري و معلوليت در اين آزمون با داشتن گواهي مربوط در صورت داشتن نمره مساوي در مقايسه با داوطلبين آزاد از اولويت استخدامي برخوردار مي باشند.
– ايثارگران بيست و پنج درصد ( ۲۵ %) شامل: جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بيست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان داراي يك سال و بالاي يكسال اسارت و خواهر و برادر شاهد، با داشتن گواهي معتبر از مراجع ذيصلاح قانوني مي باشند .
– ايثارگران پنج درصد ( ۵%) به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زير بيست و پنج درصد ( ۲۵ %) و فرزندان آزادگان كمتر از يكسال اسارت، با داشتن گواهي معتبر از مراجع ذيصلاح قانوني اطلاق مي شود .
– براي داوطلبين واجد شرايط معلوليت، داشتن معرفي نامه معتبر از سازمان بهزيستي الزامي مي باشد .

توجه مهم : با توجه به اينكه مدارك متقاضيجان، پس از تعيين نمرات داوطلبان در آزمون عمومي و تخصصي توسط سازمان بررسي خواهد شد، لذا در صورتي كه مدارك داوطلبان ( به ويژه مدارك ايثارگري، احكام قراردادي و معلولين عادي ) مغاير با شرايط مندرج در اين آگهي و همچنين اطلاعات اظهاري مندرج در “برگ درخواست شغل” باشد، هيچ گونه حقي و امتيازي براي متقاضي ايجاد نخواهد كرد و در هر مرحله از آزمون ( اعلام نتيجه اوليه، فرآيند گزينش و حتي در صورت پذيرش نهايي )، داوطلب از ساير فرآيند جذب و استخدام حذف خواهد شد و داوطلب حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت.

تذكرات :
– كاركنان قراردادي صرفاً مجاز به انتخاب يك رشته شغلي از عناوين مندرج در آگهي استخدامي مي باشند.
– هريك از داوطلبين صرفا در رشته شغلي انتخابي خود، مجاز به انتخاب ۲ محل جغرافيايي با رعايت اولويت ها به شرح ذيل مي باشند:

در اولويت اول انتخابي: 
– كاركنان قراردادي در اولويت اول انتخابي فقط مجاز به انتخاب واحد سازماني محل خدمت فعلي خود مي باشند.
تبصره ۱: به منظور چابك سازي و كوچك سازي ستاد سازمان، كاركنان قراردادي شاغل در ستاد سازمان در اولويت اول انتخابي خود مي توانند فقط يكي از شغل هاي مندرج در آگهي مربوط به ستاد سازمان يا امور مالياتي شهر و استان تهران را انتخاب نمايند .
تبصره ۲: كاركنان قراردادي شاغل در شهر و استان تهران و ساير استانها مجاز به انتخاب شغل هاي مندرج در آگهي، مربوط به ستاد سازمان نمي باشند.
– اعلام نتايج آزمون صرفاً بر اساس اولويت اول انتخابي صورت مي پذيرد.

در اولويت دوم انتخابي :
– كاركنان قراردادي در اولويت دوم انتخابي مجاز به انتخاب صرفاً همان رشته شغلي مندرج در اولويت اول، در ساير واحدهاي سازماني مندرج در آگهي استخدام به جزء ستاد سازمان مي باشند.
تبصره: بررسي موضوع اولويت دوم انتخابي داوطلبين در صورت عدم تكميل ظرفيت با لحاظ انتخاب اولويت اول ساير داوطلبين و منوط به وجود رديف سازماني بلاتصدي و سياست هاي ساماندهي نيروي انساني سازمان امور مالياتي كشور خواهد بود و بديهي است انتخاب اولويت دوم، هيچگونه حقي براي داوطلبين ايجاد نخواهد كرد .

نكته مهم :
– اسامي پذيرفته شدگان پس از تاييد مراجع ذي صلاح از طريق سايت سازمان به نشاني www.intamedia.ir و ادارات كل امور مالياتي به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد و ليست قبول شدگان به منظور ادامه مراحل استخدامي به دفتر گزينش سازمان ارسال خواهد گرديد.
– تاكيد مي گردد مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و در صورت صدور حكم استخدامي، حكم مزبور لغو و بلااثر مي شود.

جهت مشاهده جدول عناوین شغلی و فهرست شغل محل های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام برنامه نویس استخدام و بازار کار استخدام سراسری استخدام مهندس کامپیوتر استخدام بهبهان استخدام شهرستان استخدام آبادان استخدام حسابدار،کمک حسابدار و حسابرس استخدام مسجد سلیمان استخدام فنی و مهندسی استخدام ماهشهر استخدام آغاجاری استخدام بندر امام خمینی

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.