رزومه

آرمان

استخدام سازمان بازرسی کل کشور سال ۹۶

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری
استخدام سازمان بازرسی کل کشور سال ۹۶

سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد به ‌منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از بین متقاضیان مرد دارای شرایط ذیل، به‌صورت «قراردادی تمام‌وقت» یا «مأمور به خدمت» در مراکز استان‌ها و تهران دعوت به همکاری ‌نماید.

تخصص‌های مورد نیاز:

ردیف تخصص‌های مورد نیاز
۱ امور مالی و حسابداری با حداقل ۵ سال سابقه مفید (ترجیحاً در امور حسابرسی، تجزیه‌وتحلیل صورت‌های مالی و حسابداری دولتی)
۲ امور بانکی با حداقل ۵ سال سابقه در بخش‌های مختلف بانکی (ارزی، ریالی، ارزیابی طرح‌ها و…)
۳ امور بیمه‌ای دارای حداقل ۵ سال سابقه مفید و مرتبط (ترجیحاً مالی بیمه‌ای و ارزیابی)
۴ امور مالیاتی دارای حداقل ۵ سال سابقه مفید در حوزه تخصصی مالیات (ترجیحاً در امور مالیات بر عملکرد، مالیات بر ارزش‌افزوده)
۵ امور گمرکی و مناطق آزاد با حداقل ۵ سال سابقه مفید در حوزه تخصصی گمرک (با گرایش تعیین ارزش، ترخیص کالا و ارزیابی)
۶ عمران دارای حداقل ۵ سال سابقه مفید در حوزه متره و برآورد، پیمان و رسیدگی، نظارت و بررسی صورت وضعیت‌ها …

شرایط تحصیلی:

ــ دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر با حداقل معدل ۱۵.

ــ دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی در اولویت قرار دارند.

متقاضیان محترم موارد زیر را به‌دقت مطالعه نموده و بر اساس آن اقدام نمایند.

ــ تکمیل فرم ثبت‌نام و الصاق رزومه کاری

ــ از داوطلبان واجد شرایط بر اساس نیاز و اولویت‌های سازمان به‌مرور برای انجام مصاحبه اولیه و دریافت مدارک از طریق پیامک (SMS) دعوت به‌عمل می‌آید.

ــ تکمیل فرم ثبت‌نام، اخذ مدارک از متقاضی، دعوت و انجام مصاحبه هیچ حقی را برای وی ایجاد نخواهد کرد.

ــ در صورت لزوم آزمون کتبی و تخصصی لازم نیز به عمل خواهد آمد.

ــ از تماس تلفنی با این سازمان به‌منظور پیگیری فرآیند درخواست همکاری خودداری گردد.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.