رزومه

آرمان

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

فراخوان تکمیل ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراکز استانها در سال ۹۶
مركز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضائيه جهت گسترش خدمات الكترونيك قضايي در راستای تکمیل ظرفیت این دفاتر از كليه متقاضيان واجد شرايط در برخی حوزه های قضایی مراکز استانهای کشور دعوت به همكاري مي نمايد.

متقاضیان اطلاعیه های اعلامی را مطالعه ودر صورت آمادگی تاسیس دفتر اقدام به ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام از مورخه ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ لغايت۱۳۹۶/۰۶/۱۰به مدت یک ماه ميباشد.

ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.

·اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir قابل دریافت است.

· پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس با تلفن‌های غیر مرتبط پاسخ داده نمی‌شود.

· مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

· نام نويسي در اين مرحله به معني تاييد صدور پروانه نمي باشد و متعاقباً نسبت به تاييد صلاحيت و اطلاع رساني از طريق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

فقط اطلاعيه هايي كه از طريق سامانه www.adliran.ir اعلام مي شود معتبر بوده و ساير اطلاعيه ها از نظر مركزآمار و فناوری اطلاعات غير قابل استناد است.

شرايط عمومي و اختصاصي متقاضيان تصدی مديريت دفتر خدمات الكترونيك قضايي :
شرايط عمومي متقاضيان تصدی مديريت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:
۱ – تابعيت كشور جمهوری اسلامي ايران
۲ – التزام عملي به قانون اساسي و ولايت فقيه
۳ – تدين به دين مبين اسلام و التزام عملي به احكام و اخلاق اسلامي
۴ – عدم اعتياد به مواد مخدر
۵ – عدم سوء پيشينه كيفری
۶ – دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم از خدمت نظام وظيفه برای داوطلبان مرد
۷ – توانايي جسمي و روحي لازم –
شرايط اختصاصي متقاضيان تصدی مديريت دفتر خدمات الكترونيك قضايي به شرح ذيل است:
۱ – دارا بودن مدرك كارشناسي يا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضايي از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي يا مدرك سطح دو يا بالاتر از حوزه های علميه
۲ – داشتن حداقل بيست و پنج سال سن –
۳ – دارا بودن پنج سال سابقه كار مرتبط با حوزه های قضايي يا حقوقي –
نكته ۱ :پنج سال ابتدايي سابقه كار با عنوان پيش شرط ثبت نام بوده و امتيازی به آن تعلق نميگيرد
نكته ۲ : جهت اختصاص امتياز به مشاغلي مانند محقق و پژوهشگر در قسمت شغلي، بايستي شخص صرفا” به اينحرفه مشغول بوده و درنهادهای پژوهشي مرتبط حقوقي يا قضايي فعاليت داشته باشد.
۴ – دارا بودن اطلاعات پايه و مهارت كار با رايانه –
علاوه بر شرايط عمومي و اختصاصي فوق، افرادی كه دارای سوابق خدمتي تاييد شده باشند به تشخيص اداره كل خدمات قضايي، در اولويت قرار دارند.
توجه: دريافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذيل ممنوع مي باشد:
۱ – وكلای دادگستری و مشاوران موضوع ماده – ۱۸۷ و كارشناسان رسمي دادگستری
۲ – قضات و سردفتراني كه به انفصال دائم محكوم شده و اين محكوميت قطعيت يافته است –
۳ – شاغلان به امر تجارت طبق تعريف ماده – ۲ قانون تجارت
۴ – كارمندان و مستخدمان دولت و كارمندان موسسات عمومي غير دولتي –
نكته : كارمندان و مستخدمان دولت و موسسات عمومي غير دولتي در هنگام ثبت نام نبايد به اين مشاغل مشغول به كار باشند

 فهرست مراکز استان هایی که دارای ظرفیت تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می باشند

جهت مشاهده فایل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.