آخرین بازمانده عامل جنایت گلپایگان اعدام شد

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، صبح امروز با حکم قطعی دستگاه قضایی، منصور میرلوحی سردسته و آخرین بازمانده باند سارقان مسلح که به همراه دو برادر معدوم خود باعث به شهادت رسیدن سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و دو نفر از شهروندان شهرستان گلپایگان شده بود پس از قرائت حکم دادستان اصفهان در محل وقوع جنایت به دار مجازات آویخته شد.

در هنگام اجرای حکم اعدام خانواده های شهدای این حادثه و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان گلپایگان حضور داشته و با سردادن شعار مراتب قدردانی و سپاس خود را از زحمات و جانفشانی های ماموران نیروی انتظامی و قاطعیت دستگاه قضایی در انهدام باند مذکور و اجرای سریع حکم اعدام آخرین بازمانده عامل این جنایت ابراز کردند.

اعضای باند مخوف سارقان مسلح که از سال های قبل اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی ها توام با قتل و مجروح کردن تعدادی از شهروندان بود سرانجام در ششم دی​ماه سال جاری یکی از آنان به دست ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیده و نفر دوم نیز طی عملیاتی دیگر در 11 دی​ماه کشته و سردسته و آخرین بازمانده این باند که به دست ماموران جان برکف نیروی انتظامی دستگیر شده بود نیز صبح امروز اعدام شد.

سرقت مسلحانه نزدیک به 100 کیلو گرم طلا، شهادت 10 نفر و از جمله سه نفر از ماموران انتظامی و مجروح کردن 22 نفر از شهروندان از مهمترین جرایم این باند تبهکار است.

اخبار