آخرین تصمیم برای پذیرش دانشجوی ارشد علمی کاربردی/با مراکز متخلف برخورد قانونی می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

در جریان برگزاری جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی در دانشگاه علمی کاربردی، ارائه دوره‌های آموزشی مقطع کارشناسی ارشد در مراکز فعال و صنعتی علمی کاربردی مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، یکصد و چهل و ششمین جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی در دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد، در این جلسه تاکید شد با مراکز آموزشی که رعایت ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی را نکرده اند از طریق قانونی پیگیری و دانشگاه از ابزارهای قانونی حوزه‌های نظارت و آموزشی استفاده کند.

همچنین در ادامه جلسه وضعیت تعدادی از مراکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر مورد بررسی قرار گرفت و با در نظر گرفتن تمامی جوانب حقوقی و قانونی موضوع تصمیم‌گیری شد.

در ادامه گزارش از اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در راستای مصوبه جلسه گذشته این کمیته در خصوص اجرای دوره‌های آموزشی علمی کاربردی مقطع کارشناسی ارشد، ارائه و اجرای مجدد این دوره‌های آموزشی به صورت محدود برای مراکز آموزش علمی کاربردی دارای شاخص و  محیط کار فعال در بخش صنعت که سابقه حسن اجرای این دوره­ ها را دارند، مورد موافقت قرار گرفت.

در پایان جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به‌ منظور توسعه دوره‌های آموزشی علمی کاربردی کوتاه‌مدت در سال گذشته، موضوع پذیرش دانشجو به شیوه پودمانی با قابلیت تجمیع به دوره‌های رسمی مقطع‌دار کاردانی و کارشناسی مطابق برنامه‌درسی مصوب شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی تایید شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار