آخرین تصمیم وزارت علوم درباره آموزش ترم آینده دانشگاه ها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی وزارت علوم از اخذ مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی کلاس‌های عملی دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در خارج از شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی خاکی صدیق ضمن بیان این مطلب با اشاره به مصوبات پنجاه و ششمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه گفت: بر پایه این مصوبات، کلاس‌های عملی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خارج از شهرهای قرمز و نارنجی که نیاز به خوابگاه ندارند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در این مصوبه آمده است در صورتی که این امکان فراهم باشد که در هر اتاق خوابگاه یک دانشجو اقامت کند، استفاده از خوابگاه نیز مانعی ندارد.

معاون آموزشی وزارت علوم، درخصوص دیگر مصوبه ستاد یادشده نیز گفت: وزارت علوم مجاز شده است با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با رعایت مفاد پروتکل آزمون‌های زبان و افزایش تعداد حوزه‌های آزمون، نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری امتحانات MSRT اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر خاکی صدیق اظهار امیدواری کرد این مصوبات بتواند برطرف کننده برخی کاستی‌ها در روند آموزش دانشجویان ناشی از شرایط شیوع بیماری کووید -۱۹ در کشور باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار