آخرین جزئیات ثبت‌نام و شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین جزئیات ثبت‌نام و شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز ثبت نام و شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی از روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه جاری گفت: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا مصاحبه سال جاری این دوره به صورت مجازی برگزار می شود.

کاظمی گفت: داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: داوطلبان به منظور ثبت نام مصاحبه می توانند با کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته وارد این سامانه شوند و فرم مربوطه را دریافت و سپس تکمیل کنند و همراه با کلیه مستندات علمی و پژوهشی خود به صورت یک فایل PDF در سامانه بارگذاری کنند.

کاظمی تأکید کرد: داوطلبان بدون توجه به محل هایی که شرایط دعوت به مصاحبه را کسب کرده اند، صرفاً می توانند بر اساس محل اقامت خود یکی از واحدهای دانشگاهی که در سامانه ارائه شده را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی انتخاب و ثبت کنند که در اطلاعیه های بعدی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در خصوص زمان و نحوه حضور در واحد دانشگاهی محل برگزاری مصاحبه مجازی، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: مصاحبه کلیه رشته/گرایش های ثبت نامی فرد تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین مهلت ثبت نام وجود دارد.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۶ شهریور نسبت به ثبت نام مصاحبه اقدام کنند و عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

کاظمی به داوطلبان تأکید کرد: پیگیر اطلاعیه های بعدی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در سامانه sanjesh.iau.ir باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار