آخرین جزئیات وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان/ نتیجه نقل و انتقالات معلمان هنوز اعلام نشده است

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

آخرین جزئیات وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان/ نتیجه نقل و انتقالات معلمان هنوز اعلام نشده است

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به وضعیت آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: هنوز نتیجه نقل و انتقال معلمان مشخص نیست.

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد وضعیت نقل و انتقالات معلمان با اشاره به اینکه قرار بود این مساله اوایل شهریور ماه تعیین شود، اظهار کرد: هنوز نتیجه نقل و انتقالات اعلام نشده و در انتظار اعلام نتایج هستیم، جایابی افراد از منطقه 11 تا 19 تهران خواهد بود.

وی در مورد آمادگی مدارس شهر تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید افزود: مدارس تهران با توجه به برنامه ریزی مدیران و مسئولان، آمادگی کامل برای سال تحصیلی جدید را دارند و تنها مشکل ما وضعیت نقل و انتقالات معلمان است که باید مشخص شود تا وضعیت نیروی انسانی را ساماندهی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مدارس تهران در سال تحصیلی آینده بدون معلم نباشند و براساس پیش بینی های ما این مساله محقق می شود.
وضعیت فضای آموزشی در تهران

باقری در خصوص وضعیت فضای آموزشی در تهران عنوان کرد: وضعیت مدارس پایتخت در شرایط خوبی قرار دارند اما در مواردی که مدارس به ارگان‌ها وابسته است در چند مورد حکم خلع ید گرفتند که با توجه به اهمیت تحصیل فکر می کنم این مشکل به زودی رفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران در خصوص وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: تمدید این بیمه کار مشکلی نیست اما مسئولان وزارتخانه بهتر می توانند در این مورد اظهار نظر کنند. تغییر در روند بیمه فرهنگیان مدتی زمان نیاز دارد و در این مدت کوتاه تا پایان شهریور ماه به نظر نمی رسد، این تغییر محقق شود.

اخبار آموزش و پرورش اخبار