آخرین فرصت ثبت‌ درخواست فرهنگیان برای نقل‌وانتقال/اعلام نتایج تا پایان مرداد

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

آخرین فرصت ثبت‌ درخواست فرهنگیان برای نقل‌وانتقال/اعلام نتایج تا پایان مرداد

امروز آخرین فرصت ثبت درخواست فرهنگیان متقاضیان نقل‌و انتقال برون استانی است، شهر تهران نیز اعلام کرده است در جنسیت مرد در تمام رشته‌ها به معلم نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امروز آخرین روز ثبت‌نام فرهنگیان برای برای نقل و انتقال برون استانی است، طبق امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان تا 9 تیر ماه 96 تمدید شده است.

شهر تهران نیز با توجه به نیاز به نیروی انسانی اعلام کرده است: به آموزگار و معلم مرد در تمام رشته‌ها نیاز دارد اما مهمترین عامل انتقال عدم نیاز مبدأ است.

فرهنگیان متقاضی انتقال به شهر تهران با مراجعه به آدرس enteghal.medu.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

متقاضیان باید دارای شرایط ذیل باشند:

حداقل دارای 5 سال سابقه از زمان استخدام رسمی و پیمانی تا پایان شهریورماه 96 برای متقاضیان انتقال دائم و سه سال سابقه برای متقاضیان انتقال موقت.

نداشتن تعهد به منطقه مبدأ.

خروج نیروی مرد در تمامی رشته‌ها و سمت‌ها به سایر استان‌ها با تأیید کمیته برنامه ریزی استان و به صورت انتقال موقت مجاز است.

استمرار و تمدید انتقال نیروی مرد در تمامی رشته‌ها و سمت‌ها به سایر استان‌ها با تأیید کمیته برنامه ریزی استان و به صورت انتقال موقت مجاز است.

متقاضیان باید با توجه به رشته و مدرک تحصیلی و رشته شغلی که در حکم کارگزینی آنان منظور شده تقاضای خود را ارائه کنند.

مدیران و معاونان واحدهای آموزشی و کارکنان شاغل در پست های اداری منحصرا می‌توانند در رشته تدریس قبل از انتصاب در سمت مدیریت یا معاونت و متناسب با مدرک تحصیلی خود منتقل شوند.

افرادی که در مرخصی، مأموریت و انتقال موقت به سر می‌برند در صورت درخواست انتقال باید با رعایت ضوابط این شیوه نامه نسبت به تکمیل تقاضای خود اقدام کنند و هیچ گونه درخواست شخصی در اداره کل مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

انتقال و جابجایی کارکنان آموزشی شاغل در مدارس استثنایی با نظر و تأیید اداره استثنایی امکان پذیر است.

عدم مراجعه افراد پس از اعلام نتیجه انتقالات به منطقه مقصد غیبت تلقی شده و با آنها برابر مقررات رفتار خواهد شد بنابراین منطقه مبدأ حق به کارگیری مجدد این نیروها را نداشته و پس از موافقت مقصد رأساً نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کند.

بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر در سامانه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مبدأ و مقصد تا تاریخ 15 تیر ماه انجام خواهد شد.

نتیجه نقل و انتقالات نیز از سوی آموزش و پرورش مبدا حداکثر تا پایان مرداد اعلام خواهد شد.

اخبار آموزش و پرورش اخبار