آخرین مهلت ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرآیند ثبت‌نام دانشجویان دارای شرایط خاص در انتقال یا میهمانی دانشگاه‌ها امروز – شنبه – در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به پایان می‌رسد.
به گزارش بازارکار، تمام دانشجویان مقطع کارشناسی، کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و دکتری حرفه ای که متقاضی میهمانی و انتقال هستند تا امروز شنبه ۱۰ خردادماه مهلت دارند با مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه سجاد  https://portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
دانشگاه فقط درخواست هایی را بررسی می کند که از طریق این سامانه ثبت شده باشد؛ تمام متقاضیان میهمانی که مایل هستند در ترم تحصیلی آینده درخواست انتقال، میهمانی و میهمانی دائم آنان بررسی شود، از طریق این سامانه اقدام کنند.

بر اساس اعلام پیشین سازمان امور دانشجویان، هرگونه سیاست کلان در مورد میهمانی و انتقال در صورت عادی شدن شرایط و شروع به فعالیت دانشگاه های کشور، تابع آیین نامه نقل و انتقال و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد است.

در صورت تداوم وضعیت بیماری کرونا، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط موجود کشور است و تعیین زمان و ادامه تعطیلی یا آغاز آموزش حضوری در مؤسسات آموزشی و دانشگاه ها با ستاد ملّی مبارزه با کرونا است.

دانشجویان پس از ثبت درخواست و دریافت کد پی گیری، نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پی گیری کنند و مراجعه حضوری به سازمان امور دانشجویان نداشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار