آخرین مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی

۱۰ آذرماه ۹۷ آخرین فرصت ثبت نام دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۷-۹۸ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان (به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۸- ۹۷ از ۲۰ آبان آغاز شده است و دانشجویان تا فردا شنبه ۱۰ آذرماه ۹۷ فرصت دارند درخواست میهمانی و یا نقل و انتقال خود را در دانشگاه مبداء ثبت کنند.

ثبت نام تنها به صورت اینترنتی انجام می گیرد و دانشجویان باید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط میهمانی و انتقال و آماده کردن اطلاعات مورد نیاز و اسکن مدارک جهت ثبت درخواست انتقالی خود اقدام کنند.

پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دانشجو ناقص باشد برای وی پیغامی ارسال می شود که دانشجو باید نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کند.

مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از ۱۱ آذر تا ۲۵ آذر ۹۷ صورت می گیرد.

فرصت ویرایش دانشجویان از ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۹۷ به اتمام می رسد و در این زمان دانشگاه مبداء رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام می کند.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو در بازه زمانی ۱۱ دی تا ۲۳ دی ۹۷ انجام می شود.

نتیجه نهایی توسط دانشگاه مقصد در تاریخ ۲۴ دی تا ۸ بهمن۹۷ اعلام می شود.

همچنین تاکنون دانشگاه های علوم پزشکی ارومیه، اصفهان، بابل، تبریز، شهرکرد، زابل، کرمان و ایران اعلام کرده اند که برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ امکان پذیرش دانشجوی میهمان و انتقالی را ندارند و هر یک شرایط خاص خود را اعلام کرده اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار