آخرین وضعیت استخدام نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین وضعیت استخدام نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تعیین تکلیف تبدیل وضعیت ۶۰۰ نیروی قراردادی این دانشگاه خبر داد و گفت: پرونده‌های سایر نیروها نیز در دست بررسی است.

دکتر ابراهیم صالحی عمران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت جذب و استخدام نیروهای حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰ دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد و و افزود: پس از ابلاغ بند (ذال) ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه به این دانشگاه و با توجه به ماده ۱ قانون احکام دائمی کشور، این موضوع در هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مطرح و مقرر شد دستورالعمل مربوط تهیه و توسط کمیته منتخب هیأت امنا تایید و به تصویب برسد که پس از انجام این امر، مراتب به وزارت علوم اعلام و جهت اخذ ردیف‌های استخدامی با سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی وزارت متبوع مکاتبه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همزمان دستورالعمل فوق به مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای جهت مشخص شدن واجدین شرایط ارسال شد که تاکنون پرونده ۳۷۰ نفر بررسی شده که پس از استعلام نظر گزینش و ثبت در سامانه “کارمندیران” جهت اخذ کد استخدامی و انجام مراحل تبدیل وضعیت معرفی خواهند شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خاطر نشان کرد: تقاضای سایر متقاضیان استخدام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای که مشمول آیین نامه و شرایط جذب نبوده‌اند نیز با همکاری هیأت امنای دانشگاه، وزارت علوم و سازمان امور اداری و استخدامی در دست بررسی است.

دکتر صالحی عمران گفت:دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تمام توان پیگیر تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی هستند. با عنایت به اینکه تاکنون برای نیروهای قراردادی دانشگاه کد شناسه از سازمان اداری و استخدامی اخذ نشده، نسبت به ورود اطلاعات همکاران در سامانه کارمندیران اقدام لازم صورت پذیرفت.

وی همچنین افزود: در حال حاضر برای ۶۰۰ نفر از کارکنان قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کد شناسه اخذ شده و مابقی طی فرآیند انجام کار هستند که پس از اتمام این فرایند امیدواریم با مساعدت مسوولین وزارت علوم و سازمان اداری و استخدامی کشور، برای این همکاران که بعضا دارای سوابق خدمتی بالای ۱۰ سال می باشند، مجوز تبدیل وضعیت اخذ شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار