آخرین وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس خوزستان

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، در اهواز تعطیلی مدارس به عهده شورای معلمان گذاشته شده است. در اطلاعیه مربوطه آمده است:

قابل توجه مدیران محترم مدارس نواحی چهارگانه اهواز

با توجه به قطعی آب و برق برخی مناطق مسکونی شهر اهواز و عدم اعلام تعطیلی از سوی ستاد بحران شهرستان اهواز، به اطلاع می رساند با تشکیل شورای دبیران و هماهنگی با اداره متبوع نسبت به تعطیلی مدرسه خود اقدام کنند. ضمنا، اولیای دانش آموزان را در جریان تعطیلی مدرسه قرار دهید.

تعطیلی مدارس در شهرستان باغملک

مدارس حوزه دوگچه، تل شور و پوتو به دلیل مشکلات جاده و سختی تردد امروز 25 بهمن ماه تعطیل شد.

تعطیلی مدارس تایم صبح الوارگرمسیری

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان مدارس تایم صبح 25 بهمن ماه الوارگرمسیری تعطیل شد.

تعطیلی مدارس نوبت صبح در امیدیه و بهبهان

شهاب رزمی مدیر روابط عمومی استانداری با اعلام این خبر اظهار کرد: مدارس «نوبت صبح» در شهرستان امیدیه و همچنین مدارس«نوبت صبح» در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستان بهبهان برای روز دوشنبه 25 بهمن تعطیل اعلام شده است.

کلیه مدارس هندیجان در نوبت صبح تعطیل شد

فرماندار هندیجان با اشاره به پیش بینی بارش‌های شدید برای این شهرستان از ساعت 3 بامداد تا هفت صبح امروز برای این شهرستان، گفت: باتوجه به آبگرفتگی معابر کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان در نوبت صبح دوشنبه تعطیل است.

وی با بیان اینکه فعالیت ادارات و دیگر نهادها به روال عادی برقرار است، گفت: در خصوص تعطیلی نوبت عصر باتوجه به شرایط، تصمیم‌گیری و به مردم اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس نوبت صبح شهرستان اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: به دلیل آبگرفتگی معابر ناشی از بارندگی شدید همچنین قطع آب مناطق زیادی از اندیمشک مدارس نوبت صبح این شهرستان تعطیل می باشند.

وی افزود:در خصوص تعطیلی مدارس نوبت عصر این شهرستان تا این لحظه تصمیمی اتخاذ نشده است.

تعطیلی مدارس 8 روستا در بخش شاوور

مدیر آموزش و پرورش شاوور گفت: بنابر اعلام فرمانداری شوش مدارس هشت روستا در بخش شاوور در شیفت صبح تعطیل است.

سید جلال نژادفاضل امروز اظهار کرد: طبق اطلاع از فرمانداری شوش مدارسی برخی روستاهای بخش شاوور در شیفت صبح را تعطیل اعلام کردیم.

وی ادامه داد: این مدارس شامل روستاهای خویس، مالک اشتر، سید رحمان، سید خلف، سید خشان، غزی، سید عبدالله و بیت مشحوت است.

مدیر آموزش و پرورش شاوور با بیان اینکه مدارس سایر روستاهای شاوور به فعالیت کاری و آموزشی خود در شیفت صبح ادامه می‌دهن افزود: در ارتباط با تعطیلی نوبت بعد از ظهر مدارس بخش شاوور تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس 12 روستا در بخش فتح‌المبین شوش

مدیر آموزش و پرورش شوش گفت: بنابر اعلام فرمانداری این شهرستان مدارس 12 روستا در بخش فتح‌المبین در شیفت صبح تعطیل است.

مجتبی دیناروند امروز اظهار کرد: طبق اطلاع از فرمانداری شوش مدارسی برخی روستاهای بخش فتح‌المبین در شیفت صبح را تعطیل اعلام کردیم.

وی ادامه داد: این مدارس شامل روستاهای حمزه، مجید، دوسلق، ترویح، شهرک بختیاری، شریول، مجید ضمدی، عنکوش، رقیوه، حمود، فرحان کبر و احرار است.

مدیر آموزش و پرورش شوش با بیان اینکه مدارس سایر روستاهای بخش فتح‌المبین به فعالیت کاری و آموزشی خود در شیفت صبح ادامه می‌دهند افزود: در ارتباط با تعطیلی نوبت بعد از ظهر مدارس بخش فتح‌المبین و مرکزی تاکنون چیزی به ما اعلام نشده است.

مدارس ایذه و دهدز در نوبت صبح امروز ٢٥ بهمن ماه ٩٥ تعطیل می باشد

فرماندار ایذه گفت: این تصمیم به دلیل بارندگی و آبگرفتگی و نیز قطعی شبکه اب این شهرستان اتخاذ شد.

اخبار استان اخبار