آخرین گزارش بررسی طرح های اشتغال روستایی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین گزارش بررسی طرح های اشتغال روستایی

طبق گزارش های بررسی طرح های اشتغال روستایی و عشایری تا تاریخ ۱۱اسفند ۹۷ تا کنون ۸۴هزار و ۳۶۱طرح تصویب و حدود ۸۴ هزار و ۳۷۷میلیارد ریال برای موسسات تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،بر اساس طرح اشتغال فراگیر رقمی معادل ریالی 1.5 میلیارد دلار (حدود 6 هزار میلیارد تومان) از محل صندوق توسعه ملی نزد موسسات عامل (بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی) سپرده گذاری شد و با تلفیق منابع هر موسسه برابر با سهم صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شد.در راستای اجرای این طرح، مجموع منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق منابع هر یک از موسسات مذکور حدود 12 هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص یافت.

بر اساس این طرح مقرر شد معادل ریالی 1.5 میلیارد دلار (حدود 6هزار میلیارد تومان) از محل صندوق توسعه ملی نزد مؤسسات عامل (بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی) سپرده گذاری شود و با تلفیق منابع هر مؤسسه برابر با سهم صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت شود.

در راستای اجرای این طرح، مجموع منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق منابع هر یک از مؤسسات مذکور حدود 12هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص می‌یابد.

طبق گزارش های بررسی طرح های اشتغال روستایی و عشایری تا تاریخ 11اسفند 97 تا کنون 84هزار و 361طرح تصویب و حدود 84 هزار و 377میلیارد ریال برای موسسات تصویب شده است.

آخرین گزارش بررسی طرح های اشتغال روستایی

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار