آزاد شد رفت زورگیری!

دسته ها: اخبار

سرهنگ حفیظ الله خواجوی گفت:چندی پیش در پی وصول شکایت های متعدد مردمی مبنی بر وقوع سرقت های به عنف در سطح شهر اهواز شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان در تحقیقات انجام گرفته از مالباختگان، یک شرور سابقه دار را که دارای پرونده کیفری متعدد بود به عنوان متهم اصلی شناسایی کردند.

وی افزود: با کامل شدن تحقیقات کارآگاهان، مخفیگاه متهم شناسایی شد و سپس عملیات دستگیری متهم با هماهنگی قضایی و همکاری ماموران انتظامی کلانتری 12 اهواز آغاز و سرانجام متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دعوت از مالباختگان برای شناسایی متهم، گفت: آنان به محض رویت متهم وی را مورد شناسایی قرار دادند و در این شرایط متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به 24 فقره زورگیری بخصوص زورگیری موبایل از شهروندان در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

وی افزود: متهم معترف شد که با موتورسیکلت در نقاط خلوت و بیشتر اوقات شب ها، افراد تنها را شناسایی کرده و با تهدید سلاح سرد از آنان زورگیری کرده است.

سرهنگ خواجوی با بیان اینکه در این رابطه دو مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 21 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و تعداد هشت قبضه چاقو و قمه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد: هنگام عبور از کوچه های خلوت به خصوص شب هنگام، مراقب موتور سواران ناشناس و مشکوک و افراد ناشناسی که به آنان نزدیک می شوند باشند.(ایسنا)

اخبار