آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی ۳۰ آذر برگزار می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی ۳۰ آذر برگزار می شود

چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه ۳۰ آذر برگزار می شود. ثبت نام برای این آزمون از ۵ آذر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان پیش از نام نویسی اینترنتی، ابتدا باید نسبت به تشکیل پرونده در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت، اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به اطلاع داوطلبان رسیده است.

در صورت تکمیل بودن کلیه مدارک مورد نیاز و تشکیل پرونده، دانش آموختگان باید آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون به کارشناس ارزشیابی (در مرکز خدمات آموزشی) اعلام کنند تا نام آنها در لیست مرکز خدمات آموزشی ثبت شود.

دانش آموختگان موظف هستند در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir اقدام کنند.

در صورت تکمیل نشدن مدارک و اتمام مهلت ثبت نام، این مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم امکان شرکت دانش آموختگان در آزمون را نخواهد داشت و آنان موظف هستند در آزمون بعدی شرکت کنند.

ثبت نام در این آزمون از ساعت ١٨ روز یکشنبه ۵ آذر ۹۶ آغاز می شود و در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ پایان می یابد.

داوطلبان باید با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی و ورود به پیوند «چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی» و پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون و ۷۰ هزار ریال (۱۰۷ هزار تومان) فرم ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی نیز در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.

کارت شرکت در آزمون از ساعت ١٨ روز ٢٨ آذرماه ۹۶ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

پس از شرکت در آزمون میزان دوره تکمیلی پس از قبولی در آزمون ارزشیابی، بر اساس مصوبات مربوطه توسط مرکز خدمات آموزشی اعلام می شود.

معرفی نامه برای طی دوره تکمیلی، فقط پس از تایید نمرات در کمیسیون ارزشیابی رشته داروسازی صادر خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار