آزمون استخدامی نفت باید به تعویق بیافتد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آزمون استخدامی نفت باید به تعویق بیافتد

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون استخدامی نفت به نوعی یک تبعیض است و باید به تعویق بیافتد تا اصلاحات لازم در شرایط آن از سوی وزارت نفت اعمال شود.

هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان در خصوص شرایط آزمون استخدامی نفت، اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان در نامه ای به وزیر نفت در خصوص حق جذب نیروهای بومی در این آزمون رعایت شود و مورد توجه قرار گیرد. کمیسیون انرژی نیز در نامه ای از وزیر نفت خواسته تا اصلاحاتی را در شرایط آزمون استخدامی نفت انجام دهد.

وی افزود: کمیسون انرژی مجلس از وزیر نفت خواسته برگزاری آزمون استخدامی نفت به تعویق انداخته شود تا اصلاحات مد نظر این کمیسیون در شرایط آزمون استخدامی انجام گیرد. در این زمینه نامه‌ای به وزیر نفت داده شده و امیدواریم که اجرایی شود.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجموع مقررات و شرایط نوشته شده در آزمون استخدامی نفت به معنی آن است که اصلا کسی را استخدام نکنند، تصریح کرد: وزرات نفت باید در آزمون استخدامی افراد بومی را در اولیوت قرار دهد زیرا این مساله در برنامه ششم توسعه وجود دارد.

خادمی خاطرنشان کرد: در آزمون استخدامی نفت اگر قرار باشد برای یک شخص در خوزستان محروم با این میزان مشکلات، همان شرایطی در نظر گرفته شود که برای یک فرد در تهران مد نظر قرار می‌گیرد، ظلم است و وزرات نفت باید به این مساله توجه ویژه کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار