آزمون استخدامی نفت پس از اصلاح ایرادات برگزار می‌شود/ دیوان عدالت اداری از اختصاص سهمیه برای استخدام بومی‌ها ایراد گرفت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آزمون استخدامی نفت پس از اصلاح ایرادات برگزار می‌شود/ دیوان عدالت اداری از اختصاص سهمیه برای استخدام بومی‌ها ایراد گرفت

قائم مقام وزیر نفت گفت: دیوان عدالت اداری از برخی شرایط آزمون استخدام وزارت نفت ایراداتی گرفت که پس از برطرف شدن این ایرادات، آزمون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرضیه شاهدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران خوزستان با بیان اینکه در روزهای آینده خبرهای خوبی از رگ سفید منتشر می‌‍شود، اظهار کرد: امروز هم مدیران ارشد شرکت نفت در منطقه حضور پیدا کردند و مراحل نهایی مهار در حال اجرا است.

وی درباره آزمون نفت، گفت: از طریق دیوان عدالت اداری ملاحظاتی روی این استخدامی‌ها شد که کارگروهی درحال بررسی این موضوعات است تا پس از اصلاح این ایرادات آزمون برگزار شود.

قائم مقام وزیر نفت بیان کرد: زمان برگزاری آزمون مشخص نیست و منتظر تأئیدیه نهایی کارگروه بررسی و اصلاح آزمون هستیم.

وی درباره در نظر گرفتن سهمیه‌ای برای بومی‌ها در استخدام وزارت نفت عنوان کرد: دیوان عدالت اداری در این باره نظرات خود را اعلام کرده و گفته که هیچ گونه استثنائی برای بومی‌ها و شاغلان نفت در این آزمون وجود نداشته باشد.

شاهدایی افزود: همه این اعتراضات دیوان عدالت اداری برای این است که وزارت نفت باید آزمون را آزاد و بدون شرایط ویژه برگزار کند.

وی بیان کرد: وزارت نفت سهمیه‌ایی برای بومی‌ها، کارکنان نفت و دانشجویان دانشگاه نفت در نظر گرفته و استثناها فقط برای جانبازان و خانواده شهدا است و درباره دیگر سهمیه‌ها پس از بررسی در کارگروه مشخص می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار