آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در روز جمعه 29 تیرماه برگزار خواهد شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به نقل از روابط عمومی فرمانداری، محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس گفت:تعداد 13108 نفر برای شرکت در آزمون استخدامی پالایشگاه بید بلند خلیج فارس ثبت نام نموده اند که در دو حوزه امتحانی تهران و بهبهان این آزمون بصورت همزمان برگزار خواهد شد.

محمد حری افزود: تعداد افراد متقاضی برای آزمون در شهرستان بهبهان 10286نفر است که از این تعداد 8127 نفر مرد و 2159 نفر متقاضی زن می باشد و این آزمون در شهر بهبهان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود که نوبت صبح از ساعت 9:00 الی 12:30 و نوبت عصر از ساعت 17:00 الی 20:30 خواهد بود.

حری با توجه به جمعیت بالای شرکت کننده جهت آزمون در شهر بهبهان گفت: با توجه به جمعیت بالای متقاضی که شهر بهبهان را برای آزمون انتخاب کرده اند تصمیم گرفته شد که آزمون در دو حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برگزار شود.

فرماندار بهبهان در ادامه افزود: این آزمون از لحاظ جمعیت بالای شرکت کننده آن در حوزه شهرستانی در کشور کم سابقه است و از این حیث برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لذا طی نشست ها و جلسات مکرر با عوامل اجرائی و دستگاه های مختلف شهرستان بر آمادگی کامل آنها طی هفته منتهی به برگزاری آزمون تاکیدات لازم داده شده است.

وی در خصوص مسائل امنیتی و ترافیکی برگزاری آزمون گفت: کلیه تمهیدات امنیتی آزمون صورت گرفته و توصیه های لازم به مسئولین برگزاری شده و برگزاری آزمون تحت نظارت کامل انجام خواهد شد و در خصوص مسائل ترافیکی نیز پلیس راه و پلیس راهور آمادگی کامل را دارند.

محمد حری در خصوص آمادگی دستگاه های خدماتی شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی گفت: اداره برق مکلف شده است که از چهار روز قبل از برگزاری آزمون هیچ گونه خاموشی در هر دو حوزه برگزاری آزمون نباشد و کل شهر بهبهان نیز در روز آزمون و روز ماقبل آن به هیچ وجه خاموشی نداشته باشیم.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز ماموریت دارد نسبت به آمادگی هتل ها، مسافرخانه ها، مهمان پذیرها و فضاهای اسکان فرهنگیان طی روز آزمون و روز ماقبل آن و همچنین آمادگی رستوران ها، غذاخوری و اغذیه فروشی ها برای این ایام آمادگی کامل را انجام دهد.

فرماندار شهرستان بهبهان در پایان ابراز امیدواری کرد که آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس با آمادگی کامل مجموعه مدیریتی و اجرائی شهرستان بهبهان به بهترین نحو و در سلامت کامل انجام شود و شرکت کنندگان در این آزمون با خاطره ای خوب شهر بهبهان را ترک کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار