آزمون جامع دکتری در موعد مقرر برگزار می‌شود/گمانه زنی ها درباره حذف این آزمون نادرست است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام کرد که این آزمون در زمان مقرر برگزار می‌شود.

مهندس احمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی، تا این لحظه، بر اساس زمان مقرر برگزار خواهد شد و گمانه‌زنی‌های منتشر شده مبنی بر حذف این آزمون نادرست است.

وی افزود: البته با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر به حداقل رساندن جابجایی دانشجویان به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ و شرایط شیوع کرونا در خرداد ماه، تصمیم‌گیری‌های لازم انجام خواهد شد و قطعا برگزاری آزمون به شرایط آن موقع بستگی خواهد داشت ولی تا این لحظه برگزاری آزمون دستخوش تغییری نشده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس بندهای «شیوه نامه اجرایی آزمون جامع دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ »، آزمون جامع در تمام رشته‌ها استانی بوده (به استثنای واحدهای ویژه مستقل) و به صورت حضوری و در قالب طرح تعاون (در واحد مرکز استان یا سایر واحدهای استان) از تاریخ ۱ تا ۱۳ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بخش شفاهی آزمون جامع نیز با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی محل تحصیل یا غیر حضوری از طریق سامانه‌های آموزشی مورد تایید دانشگاه برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار