آزمون عملی هنر 15 مرداد برگزار می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده مهلت دریافت کارت آزمون رشته‌های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی آزمون سراسری سال 95 بر اساس اطلاعیه این سازمان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 مرداد 95 پایان می پذیرد.

وی تصریح کرد: لذا به کلیه متقاضیان هر یک از رشته های مذکور که تاکنون برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می شود در این فرصت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: شروع فرآیند برگزاری آزمون رشته‌های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و لباس در ساعت 8 صبح و فرآیند آزمون رشته طراحی صنعتی ساعت 14:30 ، 15 مرداد 95 برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه این آزمون در 9 شهر ستان کشور به شرح مندرج در اطلاعیه برگزار می شود، گفت: آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

توکلی اظهار داشت: 3 هزار و 867 داوطلب در آزمون رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس شرکت کردند که از این تعداد 3 هزار و 397 نفر زن و 470 نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش یاد آور شد: هزار و 248 داوطلب در آزمون رشته طراحی صنعتی شرکت می کنند که از این تعداد 827 نفر زن و 421 نفر مرد هستند.

وی افزود: آزمون تحصیلی کتابت و نگارگری بر اساس برنامه زمانی اعلام شده صبح فردا پنچشنبه 14 مرداد 95 منحصرا در دانشگاه غیر انتفاعی سوره واقع در شهرستان تهران برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در آزمون رشته کتابت و نگارگری 170 داوطلب شرکت می کنند که از این تعداد 157 نفر زن و 13 نفر مرد هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار