آسمان اهواز در روز جمعه گرد و خاک است

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: آسمان اهواز و مناطق مرزی استان خوزستان در روز جمعه با پدیده گرد و غبار همراه خواهد بود.

کوروش بهادری پنجشنبه بیان کرد: طبق پیش بینی های این اداره کل آسمان خوزستان در روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با گرد و غبار خواهد بود و فردا جمعه به دلیل وزش بادهای تقریبا شدید گرد و غبار محلی آسمان مناطق مرزی استان و اهواز را در بر خواهد گرفت.

وی گفت: میزان گرد و غباری که فردا رخ خواهد داد به گونه ای نیست که مانع فعالیت شهروندان شود اما کیفیت هوا را کاهش خواهد داد.

مدیر کل هواشناسی استان با اشاره به میزان رطوبت هوای استان افزود: رطوبت نسبی امروز در نوار ساحلی استان از جمله در ماهشهر و هندیجان 85 درصد، آبادان 80 درصد، اهواز، شوش، هندیجان و دزفول 65 درصد است.

بهادری افزود: طبق آخرین اطلاعات رسیده بیشترین دمای استان روز گذشته در آبادان با 51 درجه سانتیگراد و کم ترین دما امروز در ایذه با 24 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: طبق آخرین گزارشات نوسانات دمایی، بیشترین میزان دما دیروز در اهواز 48درجه سانتیگراد و کم ترین دمای اهواز امروز با 32 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

خوزستان در تابستان امسال گرما و رطوبت بالایی را تجربه کرد به گونه ای که دمای اهواز در تابستان رکورد شکنی کرد و به 53 درجه رسید و برخی مناطق استان رطوبت بالای 90 درصد را هم تجربه کردند.

اخبار استان اخبار