آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۳۹۶

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۳۹۶

انتخاب‌رشته و ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل‌ظرفیت مقطع کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۹۶ هم اکنون آغاز شد.
اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی به شرح ذیل می باشد:
بدینوسـیله بـه اطـلاع می رساند داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته محل های مربوط به مرحلـه تکمیـل ظرفیـت، براسـاس فایل زیر از تاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ لغایت ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ با وارد نمودن کد رهگیری خود اقدام نمایند.
داوطلبان دقت نمایند:
کلیه افراد اعم از قبولی یا مردودی که در مرحله نخست مجـاز بـه انتخـاب رشـته محـل بوده انـد، مجـاز بـه شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.
افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجـدداً در مرحلـه تکمیـل ظرفیـت شـرکت کـرده و در هـر یـک از دوره های عادی یا شـهریه پـرداز پذیرفتـه شـوند، پـذیرش مرحلـه نخسـت آنها لغـو شـده و قابـل بازگشـت نمی باشد.
مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام صفحه ۳ بند ۱-۶ افرادی که در آزمون سال ۹۶ دوره های رایگان پذیرفته شده و ثبت نام ننمایند یـا انصـراف دهنـد مجـاز بـه شـرکت در آزمـون سـال ۹۷ نمی باشـند ، بنابراین افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره های عادی (رایگان) پذیرفته می شوند، درصورت عدم ثبت نام یا عدم مراجعه به دانشگاه یا انصراف از تحصیل مشمول محرومیت یکساله خواهند شد.
همانگونه که قبلاً نیز اعلام شده بر اساس آئین نامه آموزشـی دوره هـای کارشناسـی ارشـد ناپیوسـته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محـل تحصـیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خـود فـرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.
زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواهد شد.
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت اواخر نیمه اول آبان ماه اعلام خواهد شد.

 دریافت دفترچه انتخاب رشته و ظرفیت های پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال 1396

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار