آغاز انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۶ تیرماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۶ تیرماه آغاز شده و تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۶ تیرماه آغاز شده و تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت. دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اقدام کنند، دانشجویان سایر دانشگاه‌ها که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیز تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند از طریق مراکز و واحدهای مجری ثبت نام کنند.

کلاس‌ها از ۲۴ تیرماه لغایت ۲۴ مرداد ماه برگزار می‌شود و دروس دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جز سی قرآن کریم) به شیوه خود خوان مجاز نیست. حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست و دروس نظری به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه (صرفاً بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تأیید منطقه) ارائه می‌شود.

سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو (با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی) برای دانشجویان مقطع کارشناسی ۸ واحد است و آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر ۸ واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

کلیه ارزشیابی‌ها از تاریخ ۲۶ مرداد لغایت ۴ شهریورماه طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار