آغاز بررسی صلاحیت متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی و حرفه ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز بررسی صلاحیت متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی و حرفه ای

جلسه بررسی صلاحیت علمی متقاضیان جذب دکتری فراخوان سال‌های ۹۵ و ۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای که به آنها اطلاع رسانی شده است از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد، متقاضیان جذب دکتری فراخوان سال‌های ۹۵ و ۹۶ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی معاونت آموزشی دانشگاه و سامانه نور رضوی به آنها اطلاع رسانی شده است، باید با توجه به رشته تحصیلی مورد تقاضا و براساس جدول زمان بندی پیوست برای شرکت در جلسه بررسی صلاحیت علمی حاضر شوند.

حضور متقاضیان رأس ساعت هشت صبح در محل مصاحبه و به همراه داشتن اصل مدارک و کپی مستندات مربوط به سوابق زیرالزامی است:

پژوهشی: مقالات منتشر شده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره های ملی و بین‌المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی.

داوری در مجله معتبر علمی و یا هیأت علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره‌های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت‌های فناوری.

آموزشی : سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته‌های آموزشی.

اجرایی: عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیأت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به عنوان عضو هیأت علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه‌اندازی فعالیت‌های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه‌های تخصصی.

بدیهی است عدم مراجعه به منزله انصراف از فراخوان تلقی شده و دانشگاه هیچ مسوولیتی در این خصوص نخواهد داشت. زمان و مکان برگزاری جلسه بررسی صلاحیت علمی داوطلبان به شرح زیر است :

مهندسی مکانیک روز شنبه ۱۰ شهریور ۹۷ از ساعت ۸ صبح، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای.

مهندسی عمران روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ از ساعت ۸ صبح، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای

مهندسی برق روز دوشنبه ۱۲ شهریور ۹۷ از ساعت ۸ صبح ، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای

مهندسی کامپیوتر- مهندسی شیمی و مواد- مهندسی معماری روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ از ساعت ۸ صبح، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای

مهندسی کشاورزی روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ از ساعت ۸ صبح. سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای.

متقاضیان برای اطلاعات بیشتتر می توانند با شماره ۰۲۱۴۲۳۵۰۰۰۰ تماس حاصل کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار