آغاز برگزاری مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز برگزاری مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی

مرحله مصاحبه آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D.) سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از روز گذشته، سی ام تیر، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون سراسری و کشوری دکتری تخصصی (Ph.D.) در رشته های فیزیولوژی، فیزیوتراپی، علوم اعصاب و زیست فناوری پزشکی، با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تبریز، کرمان، اهواز، اصفهان، همدان، گلستان، زنجان و شهرکرد از سی ام تیر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شده و به مدت چهار روز، ادامه می یابد.
نخستین آزمون در رشته علوم اعصاب، روز گذشته سی ام تیر، در دو نوبت صبح و عصر، با حضور هفده استاد دانشگاه های مشارکت کننده و ۴۶ داوطلب در دانشکده علوم نوین شیراز برگزار شد.
امروز، سی و یکم تیر نیز دانشکده علوم توانبخشی میزبان برگزاری دو آزمون، در دو رشته فیزیوتراپی و در دو نوبت صبح و عصر بود.
آزمون رشته فیزیولوژی نیز در نوبت های صبح و عصر امروز و صبح فردا، در دانشکده پزشکی شیراز، با مشارکت ۳۰ استاد دانشگاه های علوم پزشکی مشارکت کننده شامل یازده استاد رشته فیزیوتراپی و نوزده استاد رشته فیزیولوژی و همچنین با حضور ۳۱ داوطلب در رشته فیزیوتراپی و ۵۷ داوطلب فیزیولوژی در حال برگزاری است.
آزمون زیست فناوری پزشکی نیز روزهای یکم و دوم مرداد، در دانشکده علوم نوین شیراز برگزار می شود.
نتایج این آزمون، ۵۰ درصد از کل نمره آزمون را به خود اختصاص می دهد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار