آغاز به کار ۵۰۰ نفر در پالایشگاه آبادان تا آخر سال ۹۶

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:با اجرائی شدن عملیات فاز ۲ پالایشگاه آبادان ۵۰۰ نفر تا پایان امسال در این پالایشگاه استخدام می شوند.

به گزارش ایرنا طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با اعتبار بالغ بر سه میلیارد دلار است با گشایش اعتبارات اسنادی ( L.C) با مشارکت ۵۰ درصدی شرکت ایرانی و ۵۰ درصدی شرکت چینی اجرایی می شود.

با اجرای کامل این طرح حدود هشت تا ۱۲هزار نیروی کار در طول مدت حدود ۶ ساله به تناسب اجرای فازها و مراحل مختلف کار اعم از مرحله طرح مطالعاتی، تجهیز کارگاه و ورود ادوات مورد نیاز و اجرای عملیات نهایی جذب می شوند.

شرفی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله آماده سازی زمین، تسطیح، زیرسازی و شمع کوبی فاز ۲ پالایشگاه در حال حاضر آغاز شده است.

وی اظهار داشت:طبق برنامه ریزی انجام شده ۵۰۰ نفر از جوانان آبادان تا پایان سالجاری به طور مستقیم در فاز ۲ پالایشگاه آبادان مشغول بکار می شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:پس از اتمام کارهای زیرسازی و با تجهیز کارگاه و نصب تجهیزات تعداد بیشتری نیرو جذب خواهد شد.

به گزارش ایرنا امضای قرارداد با طرف چینی برای اجرای طرح تثبیت خوراک پالایشگاه آبادان به یکی از بزرگترین و مهمترین دستاورد برجام یاد می شود.

قرار است با اجرای این پروژه واحدهای مدرن در پالایشگاه احداث و واحدهای قدیمی به عنوان میراث، تحویل موزه ها می شود.

ارتقای سطح کیفی محصولات به یورو ۴ و ۵ ارتقای سطح زیست محیطی منطقه و به تبع آن کشور، نوسازی و در پی آن سوددهی پالایشگاه را می توان از دستاورد این پروژه بزرگ اعلام کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار