آغاز توزیع کارت آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از امروز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز توزیع کارت آزمون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از امروز

توزیع کارت آزمون ورودی دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از امروز آغاز شده است. داوطلبان این آزمون می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، کارت ورود به جلسه مرحله اول آزمون ورودی دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی از امروز (سه‌شنبه 26 تیر 97) آغاز شده و تا فردا (چهارشنبه 27 تیرماه) ادامه دارد.

داوطلبان این آزمون می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر برای شرکت در آزمون الزامی است.

گفتنی است، این آزمون رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 28 تیر 97 به روش الکترونیک(رایانه ای) برگزار خواهد شد.

محل برگزاری آزمون ساختمان مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی: تهران، خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری و خیابان دکتر قریب، روبروی پارک اوستا است و با توجه به برگزاری الکترونیک آزمون، حضور داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری الزامیست.

به گزارش مرکز سنجش آموزش پزشکی،‌ به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش (که متعاقباً اعلام خواهد شد)، افراد مجاز در این مرحله به آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دعوت می شوند و نتایج اولیه نیمه اول مرداد ماه اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار