آغاز تکمیل ظرفیت دوره های فنی حرفه ای از ابتدای آبان ماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز تکمیل ظرفیت دوره های فنی حرفه ای از ابتدای آبان ماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اجرای تکمیل ظرفیت برای دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آبان ماه خبر داد.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۶ در روز دوشنبه اول آبان ۹۶ منتشر می شود.
وی افزود: متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند می توانند در موعد مقرر اعلام شده در اطلاعیه با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی حرفه ای یا موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتقاعی ضمن کسب اطلاع نسبت به شرکت و انتخاب کد رشته محل مورد تقاضای خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: همچنین اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی سال ۹۶ در روز چهارشنبه سوم آبان ۹۶ منتشر می شود.
توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون کاردانی ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند می توانند در موعد مقرر اعلام شده در اطلاعیه با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی حرفه ای یا موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتقاعی ضمن کسب اطلاع نسبت به شرکت و انتخاب کد رشته محل مورد تقاضای خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار