آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور از هفته آینده

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور از هفته آینده

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 96 این دانشگاه از 29 مهر ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدمحسن صدر با بیان اینکه ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور از 29 مهرماه آغاز می‌شود و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت، گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، تمام متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 شرکت کرده و یا نکرده‌اند، می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به مراکز و واحدهای این دانشگاه در رشته دلخواه خود ثبت نام کنند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان می‌توانند ضمن اطلاع از رشته‌های تحصیلی واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور از طریق لینک ذیل، با به همراه داشتن مدارک به مرکز و یا واحد انتخابی خود مراجعه و ثبت نام کنند، این داوطلبان پس از ثبت نام بلافاصله می‌توانند در کلاس‌های درس شرکت کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: داوطلبان برای اطلاع از جزییات و مدارک مورد نیاز برای تکمیل ظرفیت آزمون سراسری دانشگاه پیام نور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org/ مراجعه کنند.

صدر در پایان تاکید کرد: تمام پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا در صورت عدم پاسخ مراکز و واحدهای دانشگاه، می‌توانند با شماره تلفن 22442053-021 تماس بگیرند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار