آغاز ثبت‌نام جامعه‌الزهرا از ۲۰ آذر/ راه‌اندازی دو رشته جدید

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت‌نام جامعه‌الزهرا از ۲۰ آذر/ راه‌اندازی دو رشته جدید

مدیر جامعه الزهرا(س) از آغاز ثبت نام در این مرکز حوزوی خبر داد و گفت: امسال دو رشته جدید تحصیلی در جامعه الزهرا(س) راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمود مدنی امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح جزئیات ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) پرداخت و اظهار داشت: ثبت نام برای پذیرش ۲ هزار طلبه خواهر از ۲۰ آذرماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، پذیرش طلاب خواهر در جامعه الزهرا(س) از سطح یک تا سطح ۵ خواهد بود.

وی زمان برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) را ۲۶ بهمن ماه امسال اعلام کرد و افزود: مجری برگزاری این آزمون در استان‌ها، دانشگاه فرهنگیان است.

حجت‌الاسلام مدنی از راه اندازی دو رشته جدید «تربیت دینی کودکان و نوجوانان» و «مشاور خانواده با رویکرد اسلامی» در سال تحصیلی آینده خبر داد و تاکید کرد: امسال برای اولین بار از طلاب سایر کشورها در سطح ۳ در ۵ گرایش تاریخ، تفسیر، روانشناسی تربیتی، اصول فقه و کلام پذیرش می‌شود.

وی افزود: جامعه الزهرا(س) در حالی اقدام به پذیرش طلاب غیرایرانی می‌کند که هیچ بودجه ارزی برای پشتیبانی از فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی طلاب غیرایرانی پس از دانش آموختگی ندارد.

علاقه مندان برای اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش جامعه الزهرا(س) می‌توانند به سایت این مرکز به نشانی www.jz.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار