آغاز ثبت‌نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از 23 خرداد

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

آغاز ثبت‌نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از 23 خرداد

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از 23 خردادماه خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از ارسال شیوه‌نامه انتخاب مدرس آموزش خانواده به استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: دفتر انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد، مدرسین آموزش خانواده را از طریق برگزاری آزمون و از بین فرهنگیان شاغل، رسمی، پیمانی و اعضای رسمی و پیمانی هیأت علمی دانشگاه‌ها انتخاب کند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه 23 خرداد ماه 96 از طریق ساعت www.familyeducation.ir نسبت به ثبت‌نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده شخصاً اقدام کنند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش زمان پایان ثبت‌نام را 10 تیرماه اعلام و تصریح کرد: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، دارابودن حداقل 30 سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان و قدرت بیان و دارابودن صلاحیت اجتماعی و حسن شهرت از جمله، شرایط عمومی و اختصاصی شرکت کنندگان در این آزمون است.

عباسپور خاطر نشان کرد: روز دوشنبه 16 مرداد ماه، رأس ساعت 10 صبح، آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده همزمان در سراسر کشور و در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد؛ ‌البته برخی استان‌ها که گستره جغرافیایی آنها وسیع تر است، ممکن است 2 حوزه امتحانی داشته باشند.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.