آغاز ثبت‌نام متقاضیان کارت ملی هوشمند در دزفول

دسته ها: اخبار استان اخبار

رئیس اداره پست دزفول از آغاز ثبت‌نام متقاضیان کارت ملی هوشمند در اداره پست این شهرستان خبر داد.

غلامرضا ستایش‌مهر امروز اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های لازم و تجهیز باجه الکترونیکی و راه اندازی این سرویس در اداره پست مرکزی دزفول، از امروز ثبت نام کارت ملی هوشمند متقاضیان در این اداره صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به شعار امسال شرکت پست مبنی بر پست هوشمند در خدمت مردم و گستردگی شبکه پستی و قابلیت‌های فراوان در بخش خدمت رسانی و توزیع در اقصی نقاط، می‌توان بسیاری از خدمات الکترونیکی و نیابتی ادارات را در محل به شهروندان ارائه داد.

رئیس اداره پست دزفول اضافه کرد: در راستای پست هوشمند و خدمت رسانی به مردم و با همکاری و تعاملات صورت گرفته با اداره ثبت احوال در باجه مرکزی دزفول، چهار باجه الکترونیک مخصوص ثبت نام کارت ملی هوشمند در حال ثبت درخواست متقاضیان هستند.

ستایش‌مهر ادامه داد: اداره پست با انجام خدمات نیابتی باعث شده که ارباب رجوع از مراجعات متعدد و تردد شهروندان در ادارات مختلف و هدر دادن زمان جلوگیری کرده و کمک بسزایی در مدیریت زمان و هزینه به جامعه شود.

وی تصریح کرد: این اداره آمادگی دارد با شناسایی خدمات نیابتی ارگان‌ها و سازمان‌ها و با توجه به امکانات و گستردگی شبکه پستی و خدمات دهی سریع در همه نقاط دزفول و حومه نسبت به انجام خدمات سایر ادارات در باجه مرکزی این اداره اقدام کند.

ستایش‌مهر در پایان ضمن موفقیت آمیز بودن خدمات نیابتی ادارات و سازمان‌ها توسط شبکه پستی افزود: ادارات و سازمان‌ها می‌توانند نسبت به شناسایی خدمات قابل واگذاری به شرکت پست اقدام و در این زمینه اداره پست دزفول نیز آماده همکاری با همه ارگان‌ها جهت ارائه خدمات به شهروندان است.

اخبار استان اخبار