آغاز ثبت‌نام کلاس‌های زبان برای دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های زبان برای دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام در کلاس‌های زبان انگلیسی برای دانشجویان دکتری که درآزمون تعیین سطح نوبت اول مجاز شده‌اند، آغاز شد.

به گزارش ایسنا،دکتر امیررضا شاهانی اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه مورخ ۹۷/۱/۲۱ و به منظور بهبود سطح زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری تخصصی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان انگلیسی کرده و شرط ورود به این کلاس‌ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره ۲۰۰ از ۱۰۰۰ است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اولین آزمون تعیین سطح دانشجویان درتاریخ ۹۷/۲/۱۴ برگزار و نتایج آن اعلام شدکه با توجه به نمره کسب شده متقاضیان به سه سطح توانمندی دسته بندی می‌شوند. داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین ۲۰۰ تا ۳۹۰ شده باید در کلاس‌های سطح یک ثبت نام کنند. داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین ۴۰۰تا۵۹۰ شده باید در کلاس‌های سطح دو و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بالاتر از ۶۰۰ شده باید در کلاس‌های سطح سه ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، وی اضافه کرد: این کلاس‌ها به دو صورت حضوری در تهران و الکترونیکی برگزار خواهد شد و هرترم به مدت یک ماه و نیم و ۹ ساعت در هفته خواهد بود و در صورتی که میانگین نمرات کسب شده در آزمون‌های پایان هر ترم آموزشی، حداقل ۵۰ باشد، این نمره به عنوان جایگزین نمره آزمون زبان EPT دانشجویان دوره دکتری تخصصی قابل پذیرش خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR/ept تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ اردیبهشت برای ثبت نام اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار