زمان ثبت نام دو آزمون وزارت بهداشت اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان ثبت نام دو آزمون دستیاری فوق تخصصی و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام برای شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از روز شنبه ۶ دی ماه آغاز می شود و داوطلبان تا ۱۳ دی فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۶ دی ماه تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir در آزمون ثبت نام کنند. همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) همزمان با ثبت نام منتشر می شود.

متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

همچنین با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط از طریق ارسال فرم تماس با مااقدام کنند. پاسخگویی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد.

سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود. زمان ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از روز شنبه ۶ دی ماه تا پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ است.

بر این اساس ثبت نام در آزمون فوق به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir صورت می گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار