آغاز ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام ترم تابستانی از فردا، یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور  در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته در دانشگاه پیام نور ترم تابستانه خواهیم داشت و تمام دورس نظری، کلاس‌ها و آزمون به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از فردا، یعنی ۱۶ تیر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد و در تاریخ ۲۴ تیتر دانشجویان می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

او افزود: کلاس‌های ترم تابستانی در دانشگاه پیام نور از ۲۴ تیر آغاز می‌شوند و تا ۲۵ مرداد ماه یعنی به صورت یک ماه ادامه دارند، همچنین گفتنی است که تمامی کلاس‌ها به صورت الکترونیکی و ارزشیابی هم به شیوه غیر حضوری انجام خواهد شد.

محسنی تصریح کرد: ارزشیابی دروس ترم تابستانی دانشگاه پیام نور از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود و علاوه بر دانشجویان دانشگاه پیام نور، سایر دانشجویان دانشگاه‌های کشور در صورت موافقت موسسه آموزش عالی یا دانشگاه خود می‌توانند در این کلاس‌های تابستانی شرکت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: در ترم تابستانی دانشگاه پیام نور دروس عمومی ترم ۶ کارشناسی و ترم‌های بعد از آن و همچنین دروس کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه خواهد شد.

امتحانات ترم تابستانی مجازی برگزار می شوند 

محسنی درباره شیوه برگزاری امتحانات ترمی که گذشت، گفت: تمامی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور به شیوه الکترونیکی همراه با ارزشیابی استادان به صورت غیرحضوری انجام شد و آزمون‌های ترم تابستانی هم همانند ترم گذشته برگزار می‌شوند.

او گفت: با تمهیداتی که دانشگاه پیام‌نور اندیشیده بود تعداد محدودی از دانشجویان در زمان امتحانات مجازی دچار مشکل قطعی برق شدند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار