آغاز ثبت نام سهمیه استعداد درخشان برای آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت نام سهمیه استعداد درخشان برای آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

متقاضیان سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ٩٨ تا فردا ۳۱ تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت سهمیه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ٩٨ واجد شرایط طبق ضوابط می توانند از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه از سامانه مرکز سنجش نسبت به ثبت نام این سهمیه اقدام کنند.

افرادی که متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون بوده و به هنگام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام
کنند این افراد باید ابتدا گزینه ب را انتخاب و پس از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری، از طریق گزینه الف نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام کنند.

این افراد هنگام انتخاب رشته محل باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.

کلیه افراد متقاضی استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون باید از تاریخ اول تا هفدهم مردادماه ۹۸ جهت ثبت نام در دانشگاه و معرفی به مرکز سنجش آموزش به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

این گروه باید انتخاب رشته محل را نیز همزمان با سایر داوطلبان عادی در روزها ۱۹ تا ۲۲ مرداد انجام دهند. (هر گونه تغییر در زمان های اعلام شده از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی می شود.)

تغییر سهمیه استعداد درخشان پس از معرفی دانشگاه و ثبت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر نیست.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ با حضور ۷۰ هزار و ۹۴ داوطلب در ۱۱ مجموعه و ۴۲ رشته در نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار