آغاز ثبت نام مهمانی و انتقال دانشگاه فنی و حرفه ای از ۲۹اردیبهشت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بخشنامه فعال سازی سامانه میهمان و انتقال دانشگاه فنی و حرفه ای(سماد) – نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به مراکز این دانشگاه ابلاغ شد، ثبت نام میهمانی و انتقال از ۲۹ اردیبهشت ۹۹ آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بخشنامه فعال سازی سامانه میهمان و انتقال دانشگاه فنی و حرفه ای(سماد) – نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به مراکز این دانشگاه ابلاغ شد.

مهلت ورود به سامانه و ثبت درخواست ها : بازه زمانی ثبت درخواست در سامانه سماد و همزمان با آن اعلام نظر مراکز مبدا و مقصد برای نیسمال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۹۹ از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ آغاز و تا جمعه ۳۱ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت.

آدرس سایت برای ثبت درخواست ها: دانشجویان متقاضی با مراجعه به سامانه به آدرس : www.samad.tvu.ac.ir  می توانند به ترتیب نسبت به ثبت درخواست و اعلام نظر در خصوص آن اقدام کنند.

عدم پذیرش و بررسی درخواست در خارج از سامانه : در مراکز مبدا و مقصد صرفا درخواست هایی که در سامانه ثبت می شوند قابل بررسی و اعلام نظر خواهند بود بنابراین مراکز از پذیرش درخواست ها در خارج از سامانه جدا خوداری کنند.

در صورتی که با درخواست متقاضی در سامانه موافقت به عمل آید جهت انجام فرایند ثبت نام، انتخاب واحد ارائه نامه موافقت از طرف مبدا و مقصد نیاز نیست.

مطابق روال گذشته انتقال دائم به شهر تهران ممنوع بوده بدیهی است که موارد خاص صرفا در کمیته انتقال معاونت آموزشی بررسی خواهد.

ملاک تمدید میهمانی یا تعدیل به انتقال، عدم مشروطی و کسب معدل مورد نظر مرکز مقصد است.

در سنوات گذشته پس از پایان بازه ثبت درخواست و ثبت و اعلام نظر برخی از دانشجویان نسبت به فرایند ثبت درخواست، نحوه زمان اعلام نتیجه بررسی درخواست ها، شرایط و ضوابط موافقت با درخواست ها و اظهار عدم آگاهی می کردند.

این انتظار وجود دارد تا واحدهای استانی و مراکز تابع در خصوص اطلاع رسانی کامل به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان متقاضی اقدامات لازم را به عمل آورند، بدیهی است با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در محل تحصیل ضرورت این امر مضاعف خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار