آغاز ثبت نام وام ویژه دکتری از امروز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت نام وام ویژه دکتری از امروز

مشاور وزیر علوم و رییس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز ثبت نام وام ویژه دکتری از امروز اول مهرماه خبر داد و گفت: ثبت نام برای دریافت سایر وام‌های دانشجویی از ۱۵ مهر شروع می‌شود.

مهندس ذوالفقار یزدانمهر در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان از سال ۹۳ نسبت به پراخت وام ویژه دکتری اقدام کرده و امروزه همه دانشجویان دوره روزانه می‌توانند بر اساس آن ماهیانه مبلغ ۷۵۰ هزار تومان دریافت کنند. بر این اساس هر دانشجو می تواند در طول تحصیل خود مبلغ ۳ میلیون تومان وام دریافت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در ۶ ماه اول امسال مبلغ ۸۳ میلیارد تومان به عنوان وام ویژه دکتری و ۴۵ میلیارد تومان هم برای پرداخت سایر وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت شده است.

به گفته وی، دانشجویان متقاضی وام ویژه دکتری برای شش ماهه دوم سال نیز می‌توانند از امروز اول مهر ماه جاری با مراجعه سامانه صندوق رفاه دانشجویان درخواست خود را برای دریافت وام ویژه ثبت کنند و این وام هر سه ماه یک بار برای آنها پرداخت می‌شود. همچنین ثبت نام برای سایر وام‌ها نیز از ۱۵ مهرماه شروع می‌شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پایان از آمادگی پرداخت وام عتبات تا سقف ۳۰ هزار نفر توسط صندوق رفاه خبر داد و گفت: برای این سفر به دانشجویان متاهل ۱.۵ میلیون و به دانشجویان مجرد مبلغ یک میلیون تومان پرداخت می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار