آغاز درخواست میهمانی در دانشگاه علمی کاربردی از ۲۸شهریورماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: درخواست میهمان توسط دانشجویان این دانشگاه از ۲۸ شهریورماه ۹۸ آغاز و تا ۳ مهرماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مختار جلالی جواران، زمان انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقاطع مختلف را اعلام کرد.

وی گفت: انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه براساس تقویم آموزشی نیمسال اول سال ۹۸-۹۹ از ۲۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۲۷ شهریورماه ۹۸ ادامه خواهد داشت و دانشجویان این دانشگاه می توانند در بازه زمانی اعلام شده برای انتخاب واحد خود اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: درخواست میهمان توسط دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۸ شهریورماه ۹۸ آغاز و تا ۳ مهرماه ۹۸ ادامه خواهد داشت و کلاس های درس طبق جدول زمان بندی اعلام شده از ۳۰ شهریورماه ۹۸ آغاز می شود و حذف و اضافه از ۱۳ مهرماه ۹۸ آغاز شده و تا ۱۹ مهرماه ۹۸ ادامه دارد.

جلالی جواران خاطر نشان کرد: تمدید درخواست میهمان توسط دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۰ مهرماه آغاز و تا ۲۵ مهرماه ۹۸ ادامه خواهد داشت. حذف اضطراری ۷و ۸ دی ماه ۹۸ و پایان کلاس ها ۱۹ دی ماه ۹۸ خواهد بود. امتحانات نیز از ۲۱ دی ماه آغاز شده و تا ۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار