آغاز طرح بهارانه کتاب در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۱۹ کتابفروشی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به منظور حمایت از کتابفروشی‌های استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، طرح بهارانه کتاب در استان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خردادماه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه تعداد کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان ۱۹ کتابفروشی است که از این تعداد ۱۱ کتابفروشی از اهواز و ۸ کتابفروشی به شهرهای دیگر استان اختصاص دارد، افزود: میزان خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است.

جمشیدی تصریح کرد: خریداران می‌توانند با این سقف از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند و در طرح بهارانه کتاب امکان خرید غیرحضوری از طریق سامانه کتابفروشی برای علاقه‌مندان کتابخوان فراهم شده است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: پاتوق کتاب اهواز، رسانه بیداری، رشد (شعبه زیتون)، سرزمین کتاب اهواز، شهر کتاب اهواز، شهر کتاب اهواز کیهان، کتاب رشد، شعبه مرکزی، کتاب رشد شعبه نادری، کتاب شرق، کتاب شرق شعبه دوم، کتاب محام و از شهرهای آبادان، دزفول و شوشتر کتابفروشی‌های دارالکتب سعید، شهر کتاب آبادان، فرزانگان، فرهنگ، وارثین، کتاب رشد شوشتر، کتاب معراج و کتابسرای رشد در طرح بهارانه کتاب شرکت دارند.

اخبار استان اخبار