آغاز فراخوان تالیف کتابهای درسی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز فراخوان تالیف کتابهای درسی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی

معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در فراخوان تالیف کتابهای درسی مهارت‌های مشترک این دانشگاه آغاز شده است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، امید بزرگ حداد گفت: متقاضیان شرکت در این فراخوان باید تا 31 خردادماه نسبت به تکمیل فرم و ارسال آن به نشانی الکترونیکی Entesharat@uast.ac.ir اقدام کنند.
وی افزود: علاقه مندان واجد شرایط برای کسب اطلاع از عنوان و محتوای آموزشی درس های مهارت مشترک و دیگر شرایط شرکت در فراخوان می توانند به پرتال معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی https://rt.uast.ac.ir مراجعه کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: این دانشگاه برای تامین منابع آموزشی و تالیف کتابهای درسی مهارت های مشترک، از متخصصان و صاحبنظران حوزه های شغلی و استادان و جامعه دانشگاهی کشور که واجد شرایط هستند دعوت به همکاری می کند.
بزرگ حداد اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان متولی آموزش عالی مهارتی کشور، تربیت نیروی انسانی مومن، ماهر، متخصص و کارآفرین را از طریق آموزش توامان برای کسب و ارتقای مهارتهای شغلی و مهارتهای محیطی دنبال می کند.
وی تالیف کتابهای درسی مهارت های مشترک (برای مقاطع کاردانی و کارشناسی) با هدف کسب و ارتقای مهارت ها و شایستگی‌های محیطی را از اولویت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی برشمرد.
معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: معرفی منبع واحد برای درس های مهارتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش می شود مولفانی برای این امر انتخاب شوند که علاوه بر سابقه آموزشی و پژوهشی، دارای سابقه مهارتی و تخصصی در زمینه کتابهای موردنظر باشند.
دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای بیش از هزار واحد در سراسر کشور است که افزون بر 450 هزار دانشجو در آنها تحصیل می کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار