آغاز فرایند دریافت کارت شرکت در آزمون تشریحی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال 1398 می‌رساند، کارت‌ شرکت در مرحله دوم (آزمون‌ تشریحی)‌ از امروز مورخ 98/08/06 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 98/08/10 منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود و نشانی دقیق محل برگزاری آزمون در کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج می‌گردد.
شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان در ساعت 8:00 صبح بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
داوطلبان برای مشاهده پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، کد پیگیری یا نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و شماره سریال کارت اعتباری) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ 98/08/09 از ساعت 8:30 الی12:00 و 14:00 الی17:00 با شماره تلفن 36270057 – 026 تماس حاصل فرمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار