آغاز مصاحبه 550 داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

آغاز مصاحبه 550 داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش خوزستان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فرآیند مصاحبه تخصصی 550 داوطلب پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 96 خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، حرج چلداوی با بیان اینکه 468 داوطلب پذیرفته شده آزمون استخدام پیمانی 96 به آموزش و پرورش خوزستان خواهند پیوست، اظهار کرد: از این داوطلبان 276 نفر در دوره ابتدایی و 274 نفر در 18 رشته دیگر مانند تربیت بدنی، علوم اجتماعی و دیگر رشته‌های مورد نیاز به عنوان داوطلب چندبرابر ظرفیت به آموزش و پرورش خوزستان معرفی شده‌اند.

وی افزود: در مجموع در این مرحله 290 داوطلب خانم و 261 داوطلب مرد برای انجام مصاحبه معرفی شده‌اند. در دوره ابتدایی 242 خانم و 34 مرد و در 18 رشته دیگر مورد نیاز آموزش و پرورش نیز 227 مرد و 48 خانم به عنوان داوطلب چندبرابر ظرفیت برای انجام مصاحبه تخصصی معرفی شده‌اند. داوطلبان خانم از 24 تا 26 مهرماه و داوطلبان مرد نیز باید از 27 تا 30 مهرماه به ترتیب حروف الفبا برای انجام مصاحبه خود مراجعه کنند.

چلداوی گفت: افراد معرفی شده هم‌اکنون در حال گذارندن مراحل مصاحبه تخصصی و معاینات پزشکی خود هستند. داوطلبان در مرحله اول با مراجعه به سالن اجتماعات امام سجاد(ع) واقع در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان فرآیند تحویل مستندات و بررسی مدارک را سپری می‌کنند و در مرحله بعد این داوطلبان باید برای معاینات پزشکی به درمانگاه فرهنگیان خوزستان مراجعه کنند.

چلداوی ادامه داد: در مرحله پایانی داوطلبان چند برابر ظرفیت باید با مراجعه به مدیریت امور پردیس‌های استان خوزستان واقع در اهواز، پیچ استادیوم خیابان شهید کتبی (پیشاهنگی سابق) جنب مسجد آذربایجانی‌ها نسبت به انجام امور مصاحبه اختصاصی خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار