آغاز نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

آغاز نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر از امروز چهارشنبه هشتم خرداد ماه و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سیدنور محمدپور به خبرنگار مهر گفت: صاحبان کار و کسب دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند تا ۳۱ تیر می‌توانند در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر نام نویسی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور را از هدف های جشنواره کارآفرینان برتر اعلام کرد.

وی گفت: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از هشتم خرداد آغاز شده و کارآفرینان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت‌نام، تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند.

محمد پور از جمله دستاوردهای برگزاری این جشنواره را تشکیل کانون کارآفرینی در استان و مشارکت آنان با نهادهای اجرایی به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان ها اعلام کرد که نتایج موثری در توسعه کارآفرینی در مناطق مختلف کشور به همراه دارد.

وی از علاقه‌مندان ثبت نام در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بنگاه های اقتصادی غیر دولتی که حداکثر ۱۵ درصد از سهام متعلق به نهادها – شرکت های دولتی یا عمومی باشد و کلیه بنگاه های اقتصادی در اندازه کوچک، متوسط و بزرگ که از سال ۹۳ تا کنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند؛ مشمول ثبت نام در جشنواره هستند.

اخبار استان اخبار