آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه شهرداری اهواز برای مهر 94

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

احمدی فر بیان داشت:با افزودن رشته های تخصصی مورد نیاز شهرداری در ترم های سال جاری شاهد تخصصی ترین دانشگاه استان در زمینه رشته های معماری ، عمرانی ، حمل و نقل شهری و … که برطرف کننده کلیه نیازهای یک کلانشهر مدرن است با نیروهای تحصیلکرده و با تجربه باشیم .

اولین فلسفه وجودی چنین دانشگاهی این است که با صرف کمترین هزینه بیشترین بهره نصیب شهروندان شود و این مهم تحقق نمی ‏یابد مگر اینکه کارکنان شهرداری و جوانان این مرز و بوم خود را به زیور علوم فنی و حرفه‏ای بیارایند.

اسماعیل احمدی فر رییس دانشگاه شهرداری اهواز ضمن بیان مطلب فوق خواستار توسعه همه جانبه دانشگاه برای تبدیل شدن به قطب علمی در استان شد.

رییس دانشگاه شهرداری اهواز در این گفتگو از آغاز پذیرش دانشجو توسط این دانشگاه برای ترم مهرماه 94 در رشته های کاردانی فنی،معماری -معماری شهری،عمران – امور پیمان ها، عمران – ترافیک شهری ، فناوری اطلاعات ،خدمات الکترونیک شهری ، برق مترو ،عمران – بتن ، شهرسازی در نیمه اول مهرماه و در رشته های کارشناسی فناوری عمران -حمل و نقل شهری ،فناوری عمران -ساختمان سازی ، فناوری محیط زیست -بازیافت پسماند،فناوری اطلاعات – خدمات رایانه ای شهرداری ، فناوری معماری و فناوری برق مترو در نمیه دوم مهرماه سال جاری دانشجو می پذیرد.

وی بیان داشت:متقاضیان می توانند در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org جهت سهولت در امر ثبت نام با مراجعه به کافی نت مستقر در دانشگاه به نشانی: بلوارگلستان- ضلع شرقی میدان کارگر (فلکه فرهنگ شهر) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

احمدی فر بیان داشت: این دانشگاه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مدرن نظیر سایت های کامپیوتری مجهز، کارگاه رباتیک، آتلیه معماری، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر پیشرفته و . . . جهت دانشجویان برخورداراست و محل مناسبی جهت ایجاد و انتقال علم و تکنولوژی با استفاده از اساتید برتر استان در سازمان های شهرداری اهواز می باشد.

رییس دانشگاه شهرداری اهواز افزود: اولین فلسفه وجودی چنین دانشگاهی این است که با صرف کمترین هزینه بیشترین بهره نصیب شهروندان شود و این مهم تحقق نمی ‏یابد مگر اینکه کارکنان شهرداری و جوانان این مرز و بوم خود را به زیور علوم فنی و حرفه ‏ای بیارایند .

احمدی فر با توجه به استقبال کم نظیر پرسنل شهرداری و مردم عزیز کلانشهر اهواز و سایر شهرهای همجوار از تحصیل در دانشگاه شهرداری اهواز اضافه کرد: امروز این دانشگاه نیاز مبرمی به ایجاد فضای مناسب و در خور شأن مردم شهید پرور استان خوزستان و دانشجویانی که در حقیقت به دنبال دانش و مهارت هستند دارد، بنابراین از اعضای شورای شهر اهواز و شهردار سختکوش این کلانشهر می خواهم که گام دوم دانشگاه را محکم تر برداشته و نسبت به تخصیص زمین و تأمین اعتبار ساخت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری که با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده و قطعاً در ترم های بعدی و با اضافه شدن رشته های دیگر فضای کنونی پاسخگوی سیل عظیم دانشجویان نمی باشد اقدام عاجل نمایند.

احمدی فر هیأت علمی را یکی از ارکان اساسی دانشگاه برشمرد و سوابق تحصیلی و تجارب علمی اعضای آن را پشتیبان داوری مقالات و اظهار نظر های کارشناسی در خصوص پروژه های تحقیقاتی دانست که می‏ تواند راه گشای بسیاری از نیازهای پژوهشی شهرداری کلانشهر اهواز باشد.

احمدی فر بیان داشت: حرکت علمی صورت گرفته در دانشگاه شهرداری را رو به پیشرفت دانست و ابراز امیدواری کرد با افزودن رشته های تخصصی مورد نیاز شهرداری در ترم های سال جاری شاهد تخصصی ترین دانشگاه استان در زمینه رشته های معماری ، عمرانی ، حمل و نقل شهری و … که برطرف کننده کلیه نیازهای یک کلانشهر مدرن است با نیروهای تحصیلکرده و با تجربه باشیم .

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ذیل 33724116- 33724118- 09337281772 تماس حاصل نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار