آغاز کلاس‌های نودانشجویان دانشگاه چمران اهواز از اواسط هفته جاری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به این‌که آموزش نودانشجویان این دانشگاه کاملا مجازی است، گفت: اطلاعات دانشجویان وارد سامانه‌های مجازی شده و ترم جدید برای دانشجویان نو ورود از اواسط هفته جاری آغاز می‌شود.

علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان جدید دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ هفته پیش به پایان رسید. اطلاعات دانشجویان وارد سامانه‌های مجازی شد و ترم جدید برای دانشجویان نوورود در هر سه مقطع نیز به صورت همزمان از اواسط هفته جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که آموزش نودانشجویان نیز مانند دیگر دانشجویان کاملا مجازی خواهد بود، افزود: ما تابع ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا هستیم و اگر وضعیت به گونه‌ای باشد که دانشجو بتواند در دانشگاه حاضر شود، طبیعتا سیاست‌گذاری آموزشی دانشگاه نیز مطابق با شرایط تغییر می‌کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه، گفت: امسال مجموعا حدود ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز پذیرفته شدند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار