آمادگی پایگاه انتخاب رشته ناحیه یک اهواز برای داوطلبان کنکور ۹۸

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: پایگاه انتخاب رشته و مشاوره کنکور ۹۸ در محل مرکز مشاوره امام رضا (ع) آماده راهنمایی به داوطلبان است.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فراهم شدن زمینه انتخاب رشته مناسب برای داوطلبان ورود به دانشگاه یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از پانزدهم مرداد ماه به مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب رشته اینترنتی با حضور در پایگاه انتخاب رشته ناحیه یک اهواز واقع در مرکز مشاوره امام رضا (ع) جنب ورزشگاه تختی اقدام نمایند.

او افزود: مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ را برای آگاهی از رشته محل‌ها، ظرفیت، رتبه منطقه‌ای ورتبه کشوری ضروری است که در این پایگاه؛ انتخاب رشته کنکور سراسری، مشاور برجسته و توانمند با بهره گیری از نرم افزار‌های دقیق به داوطلبان مشاوره می‌دهند.

نیسی گمراوی ادامه داد: مهمترین هدف این مشاوره را شناسایی رغبت‌ها، استعداد‌ها، فراهم نمودن فضایی به دور از هیاهو و تبلیغات کاذب است و دختران از ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و پسران ۱۷ الی ۲۰ می توانند جهت انتخاب رشته مراجعه کنند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: ارائه اطلاعات دقیق درباره آینده شغلی رشته‌ها و شیوه‌های مختلف پذیرش در دانشگاه‌ها را یکی اهداف این پایگاه است و ارائه اطلاعات در زمینه نحوه پذیرش دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تعهد دبیری از دیگر اهداف ایت پایگاه برشمرده می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار