آمارهای دولت در زمینه اشتغال با واقعیت جامعه تطابق ندارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آمارهای دولت در زمینه اشتغال با واقعیت جامعه تطابق ندارد

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آمارهای دولت در زمینه اشتغال با واقعیت جامعه تطابق ندارد،گفت: اقدامات دولت در مقابله با بحران بیکاری مشهود و ملموس نیست.

سید حسین نقوى حسینى در گفت وگو با خبرنگار خبرگزارى خانه ملت درباره ى حمایت هاى مجلس از دولت در مقابله با بحران بیکارى و اشتغال در کشور گفت: انصافاً مجلس حمایت خود را از دولت در بخش اشتغال و رفع معضل بیکارى انجام داده است و در هیچ بخشى از اشتغال کوتاهى نکرده است اما متاسفانه شاهد خروجی مناسبی از دولت در جهت ایجاد اشتغال زایی در کشور نبوده ایم.

اقدامات دولت در مقابله با بحران بیکاری مشهود و ملموس نیست

نماینده مردم ورامین در مجلس شوارى اسلامى با بیان اینکه اقدامات دولت در مقابله با بحران بیکاری مشهود و ملموس نیست تصریح کرد: آمارهای دولت در زمینه اشتغال با واقعیت جامعه تطابق ندارد .

وی ادامه داد: مجلس همواره یاور دولت در زمینه رفع بحران اشتغال زایی بوده است زیرا لایحه هایی که دولت در زمینه اشتغال زایی به صحن مجلس آورده است، نمایندگان تصویب کرده اند بنابراین بهارستان به نوعی نیز موانع موجود بر سر اشتغال را نیز برداشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملى و سیاست خارجى مجلس با بیان اینکه تغییر و تحول خاصی در حوزه اشتغال مشاهده نمی‌شود یادآورشد: قول و قرارهاى زیادى را براى توسعه اشتغال در کشور داده شود و تلاشهای نیز دراین راستا صورت گرفته است اما بسیاری از مردم از شرایط عدم اشتغال پایدار ابراز نگرانی می‌کنند .

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار