آمار ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام در پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی امروز شنبه ۲۰ دی ماه ۹۹ پایان می یابد.

فاطمه زرین آمیزی – سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی سال ۱۳۹۹ تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

وی افزود: به منظور ارائه تسهیلات برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تا پایان روز شنبه ۲۰ دی ماه ۹۹ تمدید شده است و داوطلبان می توانند در این مهلت نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: تاکنون ۶ هزار و ۶۶۸ نفر نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کرده اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار